Rakkaat asiakkaat, nyt on painavaa asiaa.
On hienoa, että luotatte rakkaan lemmikkinne huostaani. Arvostan sitä kovasti. Mutta nyt asiaan.
Varsinkin sesonkiaikoina on erityisen tärkeää, että pidät aikatauluista kiinni. Myöhästyminen sovitusta ajasta, ei se ei ole ollenkaan huono juttu, sitähän käy kaikille. Mutta ilmoittamatta jättäminen, se onkin kinkkinen asia. Olen yleensä täällä yksin ja aikataulutan päiväni niin, että tulen lenkiltä tai trimmaamasta pihaan vastaanottamaan asiakkaita. Ja sitten taas jatkan töitä.
Tiedättekö, kännykkä on tosi hieno väline ilmoittaa, että myöhästyt. Jos ilmoitat myöhästymisestä vasta sen jälkeen, kun sovittu aika jo meni, ei se paljoa minua hyödytä. Olen siinä vaiheessa jo odottanut saapumistasi ja joudun varaamaan sinulle uuden ajan. Jos vaikka olet tunnin ajomatkan päässä meiltä, varmaan osaat hahmottaa jo tuntia ennen sinulle varattua aikaa, oletko sovittuna aikana täällä vai et.
Silti on siistiä, kun olet asiakkaani. Jos et nyt muistanut ilmoittaa muuttuneesta ajasta, niin ensi kerralla sitten.